sneak peak I

Kata Amie,

Mimpi kita serupa. Menganyam rindu, kasih dan cinta ini bersatu agar di satu hari nanti kita mampu bersemayan di takhta singgahsana bahagia. Namun kini, aku tahu semua itu hanya mimpi belaka. Bila aku terjaga, aku sedar bahawa hidup ini tidak seindah yang dijangka. Bahagia yang didambakan ternyata bukan milik kita. Rindu yang belum berhenti sudah terpadam marak cintanya. Tegakah aku melepaskan sebuah cinta?


Kata Jad Imran,

Bertemumu menjadikan mimpi aku sempurna. Mencintaimu melengkapkan hidupku. Aku pantas mahu menjadi lelaki terbaik buatmu. Namun, kehilanganmu membuatkan aku rasa berdosa. Engkau menjadikan aku lelaki yang lara. Engkau pendusta. Engkau khianati cinta kita. Engkau musnahkan segala impian yang dibina bersama. Engkau...! Yang masih aku cinta. Selamanya.

Kata mereka,

Bila seseorang itu ketawa tidak semestinya mereka gembira. Mereka menangis bukanlah bererti jiwa lara. Pandanglah!Renungkanlah! Selami hati ini dan kau akan temui jawapannya. Kebenaran kadang kala tidak terlihat dek pandangan mata kasar. Ia seperti cinta...hanya dirasai dengan hati. dan cinta juga datang dengan lembut tanpa disedari.


p/s - ini bukan sinopsis / blurp novel yang sebenar.

0 comments:



Post a Comment