sneak peak II

Seminggu sebelum perkahwinan, mereka terpisah....5 tahun berlalu, mereka bertemu dalam keadaan yang tidak akan pernah mereka jangkakan....


Pertama kali menatap wajah Amie, Jad terpaksa akur, Amie tidak pernah hilang dalam ingatan. Walaupun Amie meninggalkannya bertahun dahulu namun dia tidak dapat menafikan bahawa Amie tetap agung dlaam hatinya. Namun Jad akur, sedalam mana dia mencintai wanita itu, dia tidak mempunyai hak itu lagi. Hak...yang telah diberikan kepada insan lain. Hak...yang diragut tanpa kerelaan.

Amie pergi membawa kisah duka yang berpanjangan. Menyimpan seribu rahsia yang tidak pernah diketahui sesiapa. Mengusung dendam yang tidak berkesudahan. Lima tahun membawa diri ke ALhambra rupa-rupanya tidak pernah memadamkan ingatannya terhadap Jad Imran. RINDU UNTUK DIA kembali membawanya pulang.

Namun kepulangannya ternyata satu kesilapan. Ada insan yang memerhati dalam diam. Ada insan yang menyimpan dendam. Ada insan yang tidak senang akan kehadirannya. Ada insan yang mahu dia kekal memamah derita.

Bersama Jad, Amie meganyam impian. Di sisi Jad, Amie kembali menemui harapan. Berdua mereka tekad menempuhi dugaan yang datang namun mampukah mereka merampas semula kabahagian yang dinafikan?


p/s - ini bukan blurp novel yang sebenar

0 comments:



Post a Comment